Twitterda Fenomen Olmak İstiyenlerin. Usta Canı Yakın Yazarları Ahmet Ssv İle Fenomenliğe Adım adım

Twitter ' da Beni Takip Et !

Pages

Twitter Sınırsız Takipci Açığı !!

Twitter Geçen duyurduğu Bir Haber ile Android Telefonlarda Takip Etme Sınırını Kaldırdı .
Telefondan tabletten vsvs Sınırsız Takip Yapabilirsiniz. Takip Edeni Takip Ederim taktiği ile Sınırsız Kasarsınız.
Benden Size Bir Kıyak Bilgisayardanda Yapabilirsiniz Çeşitli Programlarla ...

BlueStacks
Windroy


BlueStacks ; Blue Stacks Programı çoğu kişinin Bildiği Android Pc Emülatörüdür. Bilgisayarda Andoid İşletim Sistemini Çalıştırmaya Yarar.  Bana Göre Saçma Bi Program , Hem Kasıyor Hemde Errorları Bitmiyor Bi Türlü ... Saçma Sapan birşey Çok Kasıyor Ayrıca.

Windroy ; Şans Eseri Keşfettiğim Bu Android Emülatör  Kurtudugunuzda Direk Girip Telefonda gibi Tablette gibi Hissedersiniz English Klavye oldugu için biraz sıkıntı çekebilirsiniz. Mause İle Yazmıyosunuz sadece Normal Klavyeyide Kullanabiliyorsunuz. Twitterdan Takip Etmek Daha rahat Fazla Kasmıyor . Hatta Kasmıyor desek yeridir..

Yalnız Uyarıyorum . Kendi Takipcinizi Geçecek Şekilde Takip yaparsanız veya aşırıya kaçarsanız Günde 15k 20 k takip yaparsanız Cortu çekersiniz Askıya alınır hesabınız. Açtırmanın yönteminide Bi sonraki Yazımda vereceğim.

Neyse Çok Konuştum İndirme Linklerini Veriyim.

BlueStacks : TIKLA İNSİN HACI
Windroy: TIKLA İNSİN HACI
Not: Linkleri Gezginler Aracılıyla veriyorum Yamuk Falan Olmasın Diye Hepsi Yasal ve Virüssüz Programlardır. Kesinlikle Benim Yüklemem Olan bir şey değildir. bilin istedim ..

0 Komentar untuk "Twitter Sınırsız Takipci Açığı !! "

Back To Top