Twitterda Fenomen Olmak İstiyenlerin. Usta Canı Yakın Yazarları Ahmet Ssv İle Fenomenliğe Adım adım

Twitter ' da Beni Takip Et !

Pages

Twitter Sınırsız Takipci Açığı İle Nasıl Kasacağım Diyen Gardaşlarım Gelin ...

Twitter Sınırsız Takipci Açığı İle Nasıl Kasacağım Diyen Gardaşlarım Gelin Toplaşın Bakalım...

Sınırsız Takip Etme Açığını Bulduk Ahmetcim Diyeceksiniz Ama Tek tek uzun Sürüyor Diyorsunuz eminim..
Kardeşiniz sizi Düşündü ve Herkesin Para ile verdikleri taktikleri ben Ücretsiz Sunuyorum Size...
Windroy Üzerinden Anlatım Yapacağım BlueStacks ' ı Sildim Geçen Geri Yüklerken hatalar falan Her zamanki BlueStacks.
Anlatım :

 Twitterımıza Giriyoruz Arkadaşlar Windroy Veya BlueStacks Dan herneyse .s.s

 #FollowBack Tag 'ını Arama Yerine Yazıyoruz ve Yüksek Takipcili Fenomen Bir Hesabın Takipcilerine Tıklıyoruz....
Niye diyenler Olacak Ve Niye #FollowBack Diğer Taglar veya Kullanıcılar Olmazmı . Geri Takip Yapan Herhangi birisi Aktif Hesabı olan Güncel kullanıcıları olan birilerinin Takipcilerine girip Takip Edebilirsiniz. Türklerde öyle Birşeyi Garanti Edemem ama Yabancılarda 1000 Takibe 300 400 Geri takip Geliyor Rahat.
Türklerde 1000 takibe 100 150 Geri Takip geliyo 10k da 1000 1500 Takipci demektir bu ... Gerçekten az bence.
Fenomen Geri Takip Yapabileceniz Hesaplarıda Paylaşacam Bi Başka Konumda Bekleyin Hacılar
Ardından Windroyun Bize Sağladığı Hızlılık ve Twitterın Bu Avantajını Kullanıyoruz . Hayırlı İşlerrr Gardaşşş :S

0 Komentar untuk "Twitter Sınırsız Takipci Açığı İle Nasıl Kasacağım Diyen Gardaşlarım Gelin ..."

Back To Top